Dice s. Tommaso:
S. Th. III q. 16 a. 8
RA2
Ad secundum dicendum quod omnes proprietates humanae naturae, sicut et divinae, possunt aliqualiter dici de christo.
Unde et Damascenus dicit, in III libro, quod christus, qui deus et homo dicitur, creabilis est et increabilis, et partibilis et impartibilis.
Sed tamen illa quae dubitationem habent circa alterutram naturam, non sunt dicenda absque determinatione.
Unde et ipse postea alibi subdit, ipsa una hypostasis, scilicet christi, et increata est deitate, et creata est humanitate.
Sicut et e converso non esset dicendum sine determinatione quod christus est incorporeus, vel impassibilis, ad evitandum errorem Manichaei, qui posuit christum verum corpus non habuisse, nec vere passum esse, sed dicendum est cum determinatione quod christus secundum deitatem est incorporeus et impassibilis. »
Cristo in quanto uomo era passibile e corporeo, ma in quanto Dio Egli è, era e sarà impassibile e incorporeo !!!
D. Tullio
STUDIO DELLA BIBBIA, VECCHIO E NUOVO TESTAMENTO E PATRISTICA
mercoledì 29 aprile 2009
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
Nessun commento:
Posta un commento